Hilalgc Kizlar refika hanımla devam ediyorum şuan da ayda bir idrar tahlili istiyormuş acaba tahlili devlette yapıp getirmeye izin veriyor mu
Tubaeliff Hilalgc ona karışamaz dr canım. Bende o hastaneye gittim. Göt0rdüm de bir sey demedi mürvet hanım
Rabia95 Hilalgc bende Derya hanıma gidiyorum her ay kan idrar istiyor sağlık ocağında yaptırıp götürüyorum. Hatta kendisi bana sağlık ocağında yaptır demişti, zaten evimin karşısı yaptırıp watsaptan atıyorum ona göre ilaç vs gerekiyorsa söylüyor
Tubaeliff Hilalgc tamam yaptırırsın devlette. Sonuç götürürsün. Bana dr dısarda yaptırmama bir sey demiyordu ama devlette dr a gidip benden bunu üstedi deyince bazı devlet doktprları gerek yok ki diyordu. O sorun olmuştu
Tutkuntu Ben Nisa da Alev hanıma gidiyorum tüm tahlillerimi sağlık ocağında yaptırdım sadece idrar tahlilini Nisa da yaptırdım. Doktor kendi diyor zaten, liste veriyor dışarda da yaptırabilirsin diye. 480 civarı tutuyor Nisa da ne gerek var ki.
Tubaeliff Hilalgc sağlık ocagı her seyi yapamıyor işte. Benim doktorum çok tahlil istemedi. 6.ay istedi bir de şeker yüklemesi. Suan 2. Gebeliğim