6 haftada doktora gittim vajinal ultrasyon da yolksak olusmu dedi ama muhtemelen düşük olur dedi cunki betam çok yavaş artıyor iki kati artmıyor kalb atisi için bir hafta sonra gel dedi .şimdi eğer bebek olmasa benim karnım cikarmi gittiğim doktor bir doktor 19 mm dedi keseme biri 2 gün sonra vajinal ultrasyon da 2 mm dedi sonra gittiğim doktor geçen hafta 19 mm bu hafta 8 mm dedi yolksak var dedi kafam karma karışık salı başka bir hastaneden randevu aldım ama 8 haftaya girerken gobusum azcik büyüdü psikolojik olabilirmi ki acaba dışarda bilmeyenler bile karnin büyümüş diyor 😏buna seviniyorum ama doktorun dedikleri aklımı kurcaliyir