Lamoa Terle atıyor olabilirsin suyu ama o baskı durumu başka. Yazdıkları gibi oluyor çok sıkışarak gidiyorsun neredeyse hiçbir şey yok. Ya da ihtiyacını görüp dışarı çıkıyorsun ama yürüyemiyorsun. Ben de her dışarı adım attığımda yürüyemeyecek gibi oluyorum ama devam edince geçiyor o his. Biraz üstüne gitmek gerekiyor galiba