Aygul01 canm suyum gitti evde hemen hastaneye gitttik ultrasona vurdu hiçbir sıkıntı yok dedi doktor . Taki ben sancılara artık dayanamıyorum lavaboya gitmek istiyorum dedim evine doğumunu başlatıyoruz dedi. Kesi attılar ve hemen Doktoru aradılar ben anladım bi sorun var sonra doktor geldi o da doğumu yaptıramadım bşr ebe ve bir doktor daha geldiler karnıma bastırarak sancısız doğumu yaptırdılar . Eğer önceden fark etseydiler beni direk ameliyata alacaktılar. Son anda fark ettikleri için ameliyata geçmediler . İnşallah seninki düzelir canım yoksa normal doğum yaptırmazlar sana 😢