Seydasvmn Kızlar nerdeyse hergün baş ağrısı çekiyorum 17+1 iz şuanda hergün baş ağrısıyla uyanıyorum yaşayan varmı
Nezosikra Seydasvmn ben varım 🙋♀️ canim 20 inci haftadan sonra biraz hafifledi bıkmıştım artık her gun bas agriisi cekmekten 22 haftalık oldum suan biraz durdu bas ağrılarım acile gidiyordum 4 5 güne bi parol serum takınıyordum
Kmslmsl Seydasvmn o haftalar cok fenaydim ben artik kafami kaldiramiyordum hergun acile gitmekten kollarim mosmor oldu en sonunda annemlere gittim 2 hafta hava degisikligi yaptim ve agrim baslar baslamaz parol ictim ustune kahve ictim cok iyi geldi bana
Nezosikra Seydasvmn ben içtim valla bide bende migren var bi agridimi gecmek bilmedi valla ben hapda içtim serum da takındım
Seydasvmn Hilalgc yani aslında biraz büyüyünce o şekilde oluyor daha erken bide aslında kafaya takılacak bi problem değil bence düşünüp kendini üzme
Seydasvmn Kmslmsl normalde bende günlük kahve içen biriyim ama artık az içiyorum önce ondanmı oldu ddim sonra dedim vitamin eksikliğimi acaba