Sıkıntı yapmayın 33.haftaya kadar vurulabiliyor bir sıkıntı olmuyor, banada öyle söyledi. 28.haftamda oldum aşıyı Bi de bayramdan sonra olacağım 2.dozu o da 31-32.haftaya geliyor sıkıntı olmaz inşallah ha çok kafanıza takıldıysa bir iki hafta önceden yağar mısınız diye bir sorun 24.haftadan itibaren yapılmaya başlanıyor diye biliyorum