Benim normalde gobek deligim düzdu bebegim büyüdükçe gobek degilim disari firladi kiyafetlerden felan baya baya belli oluyordu bazen pozisyon degistirince cukurlasiyordu suan 38 haftaya girdim bebis asagiya inince biraz eski haline döndü ama hala kiyafetlerden belli oluyor 😅