BabyLover Arkadaşlar doğuma yakın karın göğüsten 5 parmak civari asagi düşermiş diyorlar nasıl doğru mu bu 😅🙋♀️
drn5410 BabyLover 40 haftaya gircem bebeğim kanala girmediği için karnım düşmedi 😅 ama öyle oluyormuş diyorlar
Senos111 BabyLover evet doğru 35 haftalığım ben daha 33 te düştü benim karnım erken doğum tehlikesi var zaten fark ediliyor gögsün altından 5 parmak aşa duruyor
BabyLover Sentrk ne kadarlık bir boşluk canım ben de bakacağım da kendime anlamıyorum ilk hamileligim😅
BabyLover drn5410 ben de bakıyorum da anlayamıyorum hep acaba diyprum😅 bu arada Allah hayırlı sağlıklı şekilde kucağına almayı nasip etsin canim❣
beyzzaad 39 haftaya giricem bende. gören karnın daha dimdik diyor. her sabah aynanın karşısında göbeğime bakıyorum aşağı düşmüş mü diye 😂
BabyLover beyzzaad dik diyorum ben de sonra bakıyorum yok inmiş ama emin değilim o yüzden dedim nasıl oluyormuş inince 😅 Allah hayırlı sağlıklı şekilde kucagina almayı nasip etsin canım bu arada ❣
zehrazeynep Benim düşmüşte ama hala doğum belirtisi yok yaklaşık 10 gündür göbeğim aşağıda her gören fark ediyor zaten doktorda dedi bebek kanala inmiş
BabyLover zehrazeynep kaç haftaliksin canım bu arada sagsalim hayırlı şekilde kucağına alırsın inşallah ❣
zehrazeynep BabyLover amin inşallah sende canım❤️şuan 37 yim yaklaşık 10 gündür bebek kanalda yalancı sancılarım oluyor bide bür haftadır ishal var ama doğum yok
drn5410 BabyLover 4 5 parmak elin göğüs altına rahatça girecek şekilde oluyormuş benim hiç olmadı çocuk hala kaburgalarıma batıyor nefes zorluğu yaşıyorum. İnince nefeste de rahatlama oluyor diyorlar