Busradonmezus Prenses_annesi123 şimdiki doktorlar 4 ten sonrasını riske atmıyorlar ben de 4.5 kg dogmusum normal.
omrasln77 Prenses_annesi123 catı meselesi bnm ablama doktor 5 kg bile dgurursun dedi 4 kg rahatlıkla dogurdu canım
NazYas Prenses_annesi123 Sana bağlı bu eğer çatın müsaitse dr belirtiyor bu durumu, kendine inanıyorsan yapılıyor, benim dr sağolsun iri bebek olmasına rağmen önce normal dedi her bebeğin hakkıdır normal doğum demişti, çok şükür bir sıkıntımız olmadı
Prenses_annesi123 Berraefe ben şu an 37.haftadayım ve bebeğim 3.600 kilosu doktor da zor olur diyo ama benimde canım normal doğumdan yana
Prenses_annesi123 Busradonmezus benimde bebeğimin kilosu 3.600 ve daha 37.haftadayım doktor zor olur dedi de
Berraefe Prenses_annesi123 benim kide iri bebek iki hafta onden gidiyor normal olması dr da bitiyor birazda dr un normal isterse bi sıkıntı olmadığı sürece normal olur