Sevaltopuz Merhaba aekdşlr 12+5 haftalıgım 6 haftalıkken kusma bulantı başladı hala daha var. İlaçlarla serumlarla ayaktayım günde 20 defa kustugum ve bogazımın burnumun kanadıgı çok gün oldu özellikle bu üç haftada. Her gün ilaç alıyorum bulantı için ve 3 günde bi mutlaka serum takıyorum . Korkum endişem çok doktor bebege zararlı ilaç vermem diyor ama ilaç sonuçda benm gibi olan var mu çok endişeliyim bebeğim saglıksız yada birşey olur diye ilaçlardan. Yaşanayanlar yazabilir mi ?
Alyahira Sevaltopuz slm canım öncelikle çokk geçmiş olsunnn çokk üzüldüm çünkü bende aynı senin gibiydim taki zofer ilacı kullanana kadar o ilaca başladığımdan beri kusmalarim durdu Çokk şükür🤲peki sen hangi ilacı kullaniyorsun???
Hilalyusuf Sevaltopuz canım aynı sorunu bende yaşadım 10 gün hastanede yattım serumlarla beslendim doktor ilaç yazdı kullanıyorum yapacak bişey yok serum bile bebeğe gidiyor oda iyi bişey değil ama vitaminsizde kalmaması lazım onun için hiç korkma ben 17 haftalık hamileyim yeni yeni düzeliyor gibiyim ama arada yine mide bulantısı ve kusma oluyor diyetisyen zencefilli çay iç dedi denedim işe yaradı rahatladım sende içmediysen bi dene bakalım onun zararı yok ztn öneriyorlar limonlu dondurma ekşi şeylerde çok iyi geliyor
zynb_ozkn Sevaltopuz ✋canım bende aynı boğazım kanıyor artık kusmaktan dün de gittim serum için farklı bir doktor vardı benim kendi muane olduğum doktorun verdiği serumu vermedi başka bişey verdi ve bende serumu aldığımdan beri baş ağrısı oldu gece uyuyamıyordum bir kaç saat mide bulantımı kesti ama şimdi yine aynı daha beter etti bende prilam kullanıyorum onu alınca iyim iki gündür serum aldığım için ilacı almadım bende korkuyorum acaba doktorun verdiği serum bebeğime zarar mı verdi diye sağ sağlim alalım kucağımıza inşallah bu arada 11+4 deyim
Sevaltopuz Mervemelih prilam dr verdi işe yaramadı şimdide zofer 4 mg her sabah bi aydır 3 günde birse serumla alıyorum
Ftm_bkdmr Canım öncelikle geçmiş olsun. Bende senin gibiydim. 6 haftalıkta başladım 26 27 haftalığa kadar kustum. Hastenede yattım serum ilaç tedavisi gördüm. Prilam ve zofer verdi doktorum onlarla ayakta kalmaya çalıştım. Çok şükür 30 haftalık olduk. Korkmana gerektirecek bir şey yok. Zaten doktor dozajında veriyor ilaçları. Sen düzenli kullan. İnşallah tez zamanda geçer 🤲
Alyahira Ftm_bkdmr iyi akşamlar bişey soracaktım siz zoferin kaç mg kullandiniz ben ilk 4 mg kullandim bi sonuç vermedi oyüzden doktor 8 mg kullan dedi kullandim şükür iyiyim artık 😊
Alyahira Sevaltopuz bendede zofer 4 mg işe yaramadı doktorum zoferin 8 mg sini kullan dedi çok şükür işe yaradi canim sende doktorunla bi görüş sorun görmüyorsa sende 8 mg kullan inşallah iyi gelir 🤲
Alyahira Sevaltopuz şuan 15 hafta 3 günlük olduk çok şükür bi sıkıntı çıkmadı ikili taramada temiz çıktı🤲
Nimesay1 Sevaltopuz Sabah 3, öğlen 1, akşam 3 ,gece 2 tane ilaç kullanıyorum.Bunların haricinde haftalık iğne, kasılma olunca da fitil kullanıyorum.Detaylı ultrasona girdim sağlıklı bir bebek bekliyoruz inşallah.Umarım rahatlamışsındır.
Nimesay1 Sevaltopuz Progestan duphaston magnezyum prolüton iğne endol decavit ve kan ilacı.Enfeksiyona da fitil 😔
Nimesay1 Sevaltopuz ben onu kullanmıyorum ama prilam dr veriyolar genelde.Panik yapmayın verilen ilaclar b grubu.Yani gebeliğe uygun.Ben daha fazla kullanıyorum rahatlayın diye yazdım.