yamacalimoms Userkbr yumurtlamis olabilirsin bence normal test al aklında kalmasın olmadı bu akşam degerlendirirsin
MYstryy Userkbr ben hamile kaldıktan sonra merakimdan acaba gosteriyormu diye yapmistim kopkoyu cikmisti ovulasyn testinde cnm yinede guven olmaz en guzeli adetini bekle gebelik testi yap
Userkbr Defnederen irva yamacalimoms MYstryy Suna11 Neslicavusoglu minikmucizem1_ Melike07 vuslatim34 Kızlar akşam gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı kalktım şimdi sabah yaptım [url=https://hizliresim.com/RrAooA][img]https://i.hizliresim.com/RrAooA.jpg[/img][/url] böyle çıktı inanamıyorum ya test bozuksa yoksa gerçekten 2 yılın sonunda oldu mu Rabbim nasip etti mi 🙈
Suna11 Canım yumurtluyorda olabilirsin bazen ayda iki defa yumurtlama zamanı olabiliyor adetine var daha ama bir gebelik testde yap kesinleştir inşallah vardır 😍🌸
Neslicavusoglu Userkbr Anladığım kadarıyla gebelik testi değil yumurtlama için baktın. baya net çıkmış bnce şuan yumurtlama döneminde olabilirsin. Adetin düzensizse bu fırsatı yinede kaçırma derim. Çok sıvı tüketimi veya 5dk dan sonra yanlış olabiliyo diyolar ama..
Neslicavusoglu Userkbr Bende adetime 3gün kala erken gebelik testinde net koyu görmüştüm. İnşallah seninde öyledir 🌺
Userkbr Neslicavusoglu inşallah salı günü doktora gideceğim randevu almıştım olmuyor diye görünmek için inşallah gerek kalmaz 🙈
Userkbr Defnederen etmem mi canım Rabbim hepimizin kucağını doldursun hayırlı evlatlar nasip etsin hepimize 🙏🥰