Merhaba arkadaşlar bugün üçlü tarama için kan verdim öğleden sonra gittiğimde doktorum acil Doğuma gittiği için sonuçları gösteremedim fakat AFP diye bir değerin 0-9 arası olması gerekirken 31,77 çıkmış sınırın çok çok üstünde çok tedirgin oldum böyle yüksek çıkan var mı acaba?