Ladyssss Kızlar merhaba adete 2 gün kala kan testim 44,24 dün bugün normal şartlarda adetimin 2.günü tekrardan kan testi verdim yani 3 gün sonra değerim 318,89 olmuş. Sizce nasıl bazılarını görüyorum binlerce endişelendim biraz
Ladyssss KubraSS- çok saol canım🥰 evet kan testi vermiştim hemen öğrendiğimin sabahı. Akşamda süpriz yaptım♥️
KubraSS- Ladyssss ayy Allah’ım sağ saglim tamamına erdirsin kucağına al annesi kızın olcak gibi hissettim❤️
Ladyssss KubraSS- aminnn canımmm çok saol🥰🥰 ay geneli kız hissetti ya ben hiçbir şey hissetmiyorum hadi bakalım yaşayıp göreceğiz 😅 sağlıklı olsun da 🙏🏼