Kızlar Merhaba.
İzmirden yazıyorum.
7 haftalık hamişim.
Dün Egepole gittim ultrasonda gördük, kalp atışını da duyduk çok şükür🙏🏻
Ama kafama takılan bazı şeyler oldu.
Doktorum iyi bir insandı ama numarasını vermedi, biraz aksiydi, sanki işten bıkmış gibi 29 senedir bu işi yapıyorum dedi.
çatım dar olursa diye egzersiz yapmak istiyorum dedim ve bana daha çok yenisin benim bi çocuğum karnımda öldü her şey nasip bunları konuşmak için erken dedi. Siz olsanız napardınız bu cümle karşısında🤷🏼♀️
Eğer doğum gece başlarsa, hamileliği takip eden doktor gece nöbetinde değilse, doğuma başka doktor giriyormuş.
Ve doğumda yanına eş alınmıyor.
Daha önce doğum yapıp kadın doktor tavsiyesi verebilecek olan var mı?
(Erkek doktorda rahat edemiyorum)