Herkese iyi akşamlar hanımlar 39 haftalık geneyim doktor kontrolünden geliyorum doktor bebeğin ensesinde ödem olduğunu söyledi bende gvatir olduğu için ondan olabileceğini söyledi ama tedirginim ne yapmam gerekli lütfen bilgi verir misiniz aydınlatır misin beni moralim bozuldu ne yapmam gerekiyor 😔😔