KubraTasdemir Haftadayız ve hamileliğimle birlikte kum da düşürüyorum. Karın ağrılarım oluyo bunlar kumdan mı cocuktan mı anlamıyorum. Birde ilk hamileliğim bu haftada karın ağrıları normal mi yaşayan var mı yoksa kumdan dolayı mı ağrı yaşıyorumdur. ?
Ahmetin_annesi KubraTasdemir kumdan dolayi yasiyorsundur bayada siddetli olur bende yasamistim bol bol su ic Allah yardımcın olsun
AysaRuzgar KubraTasdemir 36. Haftamdayım doktorum da bana kum döküyorsun dedi ama ben hiç bir sıkıntı yaşamıyorum.
Pnar12016 KubraTasdemir bol su içmen gerekiyor korkumdan baya su içmiştim bende ama benim hamileliğin başlarıydı düşük tehlikem vardı
KubraTasdemir AysaRuzgar ağrınız falan olmuyor mu yani. Ben 29. Haftada yine karın agrısıyla gitmistim nst ye bagladi bebekte sancı görmedi sonra idrar tahlili yapınca kum döküyorsun dedi. Simdi 31 deyiz arada agrılarm artıyor anlamadım bende
AysaRuzgar KubraTasdemir yok valla hiç karın ağrısı yaşamadım. Hatta kum döküyorsun dediğinde niye bir şey hissetmiyorum ki diye sormuştum. Şu ana kadar yaşadığım sadece sırt ağrısı. O da bebeğim biraz kilolu bir de haftam artık ilerledi ondandır.
KubraTasdemir AysaRuzgar anladm guzel bisey agri yasamamanız ben agri yasadikca hep emin olamıyorum erken dogumdan korkuyorum o sancının da nasıl olduğunu bilmedigimden hep bi tetikteyim. Aslında erken doğum tehlikem falan da yok ama iste.
Pnar12016 KubraTasdemir evet evet bi hafta sürmedi ilk başladığında fark etmişim çok şükür hemen geçti ama dediğim gibi suyu baya abarttım artık içme diyordu annemler zehirlenirim diye. Daha önce hamile değilken yani çok su içmekten zehirlenmiştim 🤣🙈
AysaRuzgar KubraTasdemir kendinizi strese sokmayın. Doktorunuz ağrınız için bir şey demedi mi? Bol bol suyunuzu için yine de dikkatli olun.
KubraTasdemir Pnar12016 iyi mi kötü mü bilemedim ama guzel bisey aslında 😄 bende iciyorum baya elimden şişem düşmüyor ama tabi zehirlenecek kadar degil sanırsam 😊 gecmezse bende o kadar içeyim bakalm 😊
Pnar12016 KubraTasdemir inşallah kurtulursun hemen canım🙏🏻Rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin inşallahhh🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻