SeHer1909 Ben de Eslem Karaca koyucam nasipse. Eslem kayınvalidemin adı güzel de isim ama şöyle bir Meva ya gitmedim değil hani 🥰
Minigimm2020 SeHer1909 kayinvalide ismi eslem ilk defa duyuyorum 🤭benimkinin adi da oyle bende koyardim🤭
SeHer1909 Minigimm2020 ucundan şanslıyım hoş kimse bana kaynananın adını koy demedi kendi annem hariç . Anteplidir kızım bekler teklif et bak mutlu olur dedi eşime söyledim sen bilirsin dedi kaynanama söyledim kalpler çıktı gözünden 😀 seviyorum da kendini koyduk bakalım 😀