Merhaba güzel hamişler🖐️ sezeryan doğumdan sonra lohusa takımını nasıl giyiyorsunuz kanama çok olmuyormuy du? İlk sezeryanımdan aradan 2 yıl geçti nedense pek hatırlıyamıyorum nasıldı?Fotoğraf çekimi yaptırmak istiyorum da! 😊Sonra normal ped kullanıyoruz da! Bir de devlet hastanesiyle özel hastanenin sezeryanı farklımı oluyo görüyorum özelde doğum yapanlar maşallah hemen toparlanıyorlar, ayaktalar farklı bişey mi yapıyorlar anlamıyorum?Fakat benim ki Üniversite hastanesi yedi ama😂Bünye meselesimi yoksa? 🤔😏😂😂🤗