Fulya90 Merhabalar 21 haftalık hamileyim aşırı derecede akıntım ve kasık ağrılarım var dün doktora gittiğimde bebeğimin gayet iyi olduğunu söyledi ve akıntım için ilaçlar verdi başına böyle bi şey gelen var mı Aklım hep bebeğimde
Busiyy Fulya90 merhaba bende yeni enfeksiyon atlattım benim son dönemlerim iki kutu ilaç kullandım geçti çok şükür merak etmeyin Allah’ın izni ile bebişe hiç bişi olmaz 🙏
Sltn01 Fulya90 canım bende 25 haftalık gebeyim 1 haftadır idrar yolu enfeksiyonu yaşıyorum şuan ilaçlarla biraz hafifledi işimiz zor hemen geçmiyor
Sltn01 Fulya90 benim kasık ağrısı hariç başka belirtim olmadı. Şiddetli kasık ağrısyla hastaneye gittim
Ftm_bkdmr Bende çok yaşadım canım. Ara ara da oluyor hatta şimdilerde de. İç çamaşırını ütüleyip giy. Sık sık değiştir. Günlük pes sakın kullanma kullanıyorsan eğr. Bolca su iç bir de.