Annem1 Kızlar 27 hafta 4 gün olduk. Midem çok rahatsız bulanıyorum. Limon yemek istiyorum yada suyuna su karıştırıp içsem biraz. Bu aydan sonra bir tehlikesi olur mu? Düşüğe sebep diyorlar hep de?
Sermec27 Annem1 canım nerden duyduysan yanlış bir bilgi yiyedebilirsin suyunu içedebilirsin cok tüketme ama tansıyonunu düşürebilir
hhb53 Annem1 24 olcam yarın nerdeyse haftada iki gun limon yiyorum 😁 Çok şükür bir şey olmadı düşüğe sebep olmaz şifa
zumrabasra Annem1 bende içtmiştim o aylarda suya damlatıp ama herşeyn fazlasi zarar az içerseniz bişey olacagını sanmıyorum yinede doktorunuza danışın bence
UrasEgeninannesi Annem1 çay içersem mutlaka limon koyuyorum içine ayriyeten yemeklerde salata da falan da çok severim vallahi ilk senden duydum bunu 😅 33+2 yiz çok şükür hiçbişeycikler olmadı. Gönlün rahat olsun ☺️
Annem1 Sermec27 çok tüketmem zaten canım kanımda düşük bulantım gecsin yeter midem rahatlasın. Midem agzıma geliyor.
Huriyeolgn Benım annemın hamılelıgı boyunca tek ıstahlı yıyebıldıgı sey lımon olmus canım bende 8 haftalık hamıleyım doktor mıden bulandıgında yıyebılırsın dedı tek kotu yanı abartırsan tansıyonunu dusurur
Aygul01 Annem1 nerdeyse 28 haftalık hamilesin bu haftadan sonra dusuk olmaz 😉 limonun ne gibi zararı olabilir ki ?
Selinodemis01 Annem1 canim benim hamileligim seninkinden daha erkenken bile tabak tabak acılı tuzlu limon yedim birşey olmuyor yani yanlış bilgi bence duyduğun
Mihrimah41 Annem1 nerden çıktı düşük yapacağı yahu. Çok yeme sadece tansiyonun düşer. Başka zararı yok üstüne üstlük yararı var yani
Mammimammi Annem1 bence yanlış bilgi. 3. Gebeliğim. 3. Ünde de hergün mutlaka bir limonu tuzlar yerim. Daha fazla yedigim de oluyor. Düşse benimki düşerdi
Aynurr16 Annem1 hergün bir limon tüketiyorum düşüğe değilde tansiyon düşürüyor biraz gerçi ben alıştım artık ye iç bişe olmaz
Ahsen_ahsen Ben sıcak limonlu su içiyorum en başından beri midemi rahatlatıyor. Düşük riski yaptığını bilmiyordum. Ben bir problem yaşamadım şükür