Merhaba bayanlar oncelikle herkese hayirli saglikli dogumlar dilerim. Benim yüksek tansiyonlu birisiyim . Geç bir kaybım var. Bu ikinci gebeligim daha 9 hafta 5 gunlugum . Ilk gebeligimdede 20. Haftadan snra tansiyonum 14 9 13 8 oluyodu hep. Doktor sinirda diyodu bidaha bole olursa ilac vericem dedi ama o zamana kadar nasip olmadi zaten kaybettm . Pihtilasma cikti genlerimde . Benim sorum duzenli olarak 2 defa olcuyorum tansiyonumu bazen 11 7 bazen 12 8 bazen 13 8 bazende en fazla 14 9 oluyor . Tuzsuz yemek yemeye basladim baska bi öneriniz var mi bana tansiyonumu dengede tutabilmem icin iyi gelen yiyecek icecek vs bilgilerinz varsa paylasrsnz sevinirim. Bu arada tansiyonuma aspirin iyi gelmsti fakat kanama alanik var ve surekli kanamam o yuzden kullanamiyorum sadece oksapr igne kullaniyorum oda tansiyonumu cok etkilemiyor malesef 😒