8+1 günlük hamileyim kizlar bugün ilk doktor randevusu na gittim çok şükür kalp atışını duyduk Dr um trombosit düşüklüğü var dedi kanda pıhtılaşmaymis değerim 113000 dedi kontrol edicez birdaha ki geldiğinde dedi ama aklıma çok takıldı böyle olan varmı aranizda