Eylulck Merhabalar şuanda 9 haftalık hamileyim, düşük tehlikem var fakat doktorumdan hiç memnun değilim. İstanbul pendik bölgesinde önerebileceğiniz bir doktor var mı?
Busraveminisi1 Eylulck merhaba canım ben medical park pendik hastanesine gidiyorum doktorum da Şeyma Araz çok memnunum ilgili ben sormadan herşeyi açıklayan benim ve bebeğimin herşeyine bakan iyi bir doktor hastane temiz steril sürekli öneririm
Aylin58 Eylulck ben saynur hocaya gidiyorum çok memnunum benim de başta riskliydi çok şükür şuan 5 ay olduk
Kulker Deleted5544 sağlıkla büyütün inşallah canım. Normal doğum mu sezeryan mi oldu ? Bir de doğum esnasında sonrasında doktorun davranışları ebelerin calisanlarin vs nasıldı? Önerebileceğiniz bi şey var mı? Biraz bahsedebilir misiniz rica etsem 🤗
zeyzey95 edaelifokmn ben numarasını istemedim henüz öyle bi ihtiyacım olmadıda mail veriyormuş hemen dönüş yapıyormuş öyle okumuştum burda
Deleted5544 Kulker teşekkür ederim canım ☺️ bebiş kanala inmedi hiç sancımda olmayınca 40. haftada sezeryana döndük o gün ebelerle iletişimim olmadı daha önce doğuruyorum sanıp gitmistim ebeler çok ilgiliydi canan hanıma 4. ayımda baslamıstım gayet güzeldi herşey benim icin 🥰
Kulker Deleted5544 sevindim senin adına canım Allah uzun ömürler nasip etsin inşallah teşekkür ederim 🤗
HilalHasan Deleted5544 Merhaba, ben de Canan Hanım a gidiyorum. 37 haftalık hamileyim. Doğum her an olabilir. Merak ettiğim bir şey var. Bebeğin doğumdan önce size söylenen kilosu ile doğumdan sonraki kilosu arasında çok fark oldu mu?
Eylulck Hepinize çok teşekkür ederim. Bir doktor buldum okan hastanesinde gökçenur hanım. Henüz bir kere gittim ama iyi bir doktora benziyor. İnşallah memnun kalırım artık 5. Doktorum olacak 😀
Deleted5544 HilalHasan hem canan hanım hem emine hanımda (canan hanım yokken gitmek zorunda kalmıstım) 3000 gram dediler ama 2850 doğdu