Kızlar 18 haftalık hamileyim dün biraz yordum galiba kendimi temizlik filan yaptım bugün sabahtan beri kuyruk sokumum belim ağrıyor 2-3 saat önce mide bulantım vardı az önce de pembe renkte kanama fark ettim akıntı gibi leke tarzında normal mi acaba bu haftalarda kanama gören oldu mu korktum biraz 🙁 kistim var ama 4 aydır böyle bel ağrım mide bulantım olmamıştı leke leke kanamayı da ilk başlarda 2-3 kez görmüştüm bir fikri olan var mı 🙄