Tucenur 38+3 acil sezaryana alındım suyum geliyormus vede sancım varmıs ama ben hissetmiyordum bebekte kanala inemiyor çatı darlıgından O nedenler sezaryan olacagım 🙏dualarınızı esirgemeyin kızlar simdiden tşk
omrasln77 Tucenur saglıkla sıhatle dogsun inşallah allahım kolaylık versin 🤲😍 bebiş geliyo ne güzel Ağustos annesi olmayı beklerken temmuz annesi oldun😍😍😍
Nesslihan Suyunu da mı hissetmedin canım akıntı mı sandın acaba? Benimde bugün akıntım su gibi korkuyordum ya🙄. Allah kolaylık versin sağsalim birbirinize kavuşun inşallah
Azracan Tucenur Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah seni Yorumlarda çok görüyordum Allah yardımcın olsun sende bize dua et Canım 🥰
bebisannesi063858 Tucenur Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım 🙏 hayırla al kucağına inşallah 🙏