Minnaki_beklerkenaminn inşallah canım 😊 aminosentez yaptırmadım canım. Zaten haftam da geçmişti aminosentez için ve ben bebeğimi riske atmak istemedim. Baya bir dr gezdim diyebilirim. Haftası büyük olmasına rağmen aminosentez önerdiler. Perinotoloğ haftan ileride olduğu için aminosentez yapamam bebek için tehlikeli dedi. en başta ıgg 357 di. Zaten avidite testinde de 0.301 çıkmıştı. 0.300 sınır değer canım. Değerlerim yüksek çıkınca doktorum beni perinatologa yönlendirdi ve gittim yaklaşık 1. 5 saat muayenesi sürdü ve çok şükür bebeğimde birşey çıkmadı. Perinatolog daha önce geçirmişte olsan bu kanda yıllarca çıkan bşr değer hamilelikte dedi. O yüzden biraz rahatladım. İnşallah sende hamilelikten önce geçirmişsin dir. Umarım güzel haberlerini de alırız inşallah 🙏🏻