Sumru arastirdigim kadariyla igg niz negatif ciktiysa bagisikliginiz yok demek oluyor bu. Bu da bu enfeksiyonu gecirebilirsiniz demek. Ama sizin gebeliginiz ilerlemis korkmaniza gerek yok. Belli bir sureden sonra bebege enfeksiyon gecme riski artarken bebege zarar ihtimali cok dusuk oluyor. Plasenta bebege gececek zararli organizmalari engelliyormus.