serpil8 Kızlar 37+6da kanamam oldu. Doktora gittim bebek ters dönmüş ama doğum kanalına girmemiş. Açılmamda yok. Tahmini doğum kaç hafta sonra olur? Sizde nasıl oldu? (Şuan 38+2)
Mugetkmk Bu hiç belli olmuyo kimi haftalar bekliyo kimi günler kimi de hemen doğum yapıyo. Benim gece 1 de nişanım geldi sabah 11.51 de doğum yaptım canım
Fulyaakaya Benimde 36+3 dr nişanim geldi suan 37+6 yiz hala beklemedeyiz dr um nirmalde nisan geldikten sonra yuzde 90 dogum yapalir dedi ama bekliyoruz agri sanci ciksin diye