Deletedmom05 Canlar 7 aylık olduk. Ama kendimi yenilemek az da olsa değişmek istiyorum. 3 Aydan sonra serbest diyorlar ama siz boyattınız mı ? Doktorlarınız ne diyor
delettdmom66 Deletedmom05 bn boyatmadm canm hiç sarı saçlıyım diplerin baya geldi organik boyalar var doktorunla konuşarak boyatabilrsn bnce
MinikMucizem42 Deletedmom05 bitkisel boyayla boyanabilir diyolar canim.valla bende 7.ayimdayim bunaldim iyice ama bu kadar bekledim birazdaha bekleyim diyorum.dogumdan sonra benim degisim😊
Mry Deletedmom05 doktorum boyatma dedi ben de boyatmıyorum nasolsa evdeyim diye çok önemsemedim saçlarım da kazık gibi oldu belki doğumdan önce boyatırım
aesma Deletedmom05 ben 4 aylıkken boyattım amonyaksız boyayla beyaz saçlarım çok çıkmıştı kendimi kötü hissediyordum doktorumda boyatabilirsin 3 aydan sonra dedi ..
esmaesma35 Ben saç diplerime deyirmeden boyattım paket şeklinde doğumdan önce tekrar boyatacağım. Yine de doktorunuza danışın o izin verirse boyatın 😊
aesma nilly Lorealin casting creme gloss kullandim içinde amonyak yok ve kokusu da hiç rahatsız edici değil 😊 tekrar aynı boyayla boyayacağım
gzbrtk Ben boyuyorum gözle görünür yerlerini çünkü beyazlarım irsi olarak çok fazla dayanamıyorum aynaya bakamıyorum internetten baktığım kadarıyla kesin kanıtlanmış bir zararı yok mümkün olduğunca dayanabildim kadar bekleyip boyuyorum napim 😥
DefneDuru Deletedmom05 Bir kuaför olarak şunu söyleyebilirim ki organik boya diye bişey yok sonuçta onların içinde de var . Boş yere organik diye daha fazla para vermeyin . Doktorlar 3 aydan sonra izin veriyor ama kendi tercihiniz tabi ben doğuma son 1 hafta kala normal boyayla boyattim çok şükür bi sorun çıkmadı
Babyboymom Deletedmom05 bende perma yaptırmak istiyorum ama cesaret edemiyorum işte aslında bikereden bişi olmaz 😊 Doğumdan sonra zor oluyor çünkü. Ne biliyim bissürü zararlı şeye maruz kalıyoruz bi defa saç boyansa kalıcı bir zarar olacağını düşünmüyorum ama yinede çekiniyor işte insan
Melikerhan Babyboymom perma 😨 bence o boyadan daha zararlı 2 kere işlem yapılıyor diye biliyorum.. Kuaför mezunuyum okulundan ama benim fikrim perma daha zararlı olabilir
nilly aesma Sağolasın. Zaten kokusunu solumak daha zararıymış cilde temas etmesinden. Kokusuz olması avantaj demekki.