Kızlar 5 haftalik hamileyim 1 haftadır afedersiniz ishalim yemekten sonra karnım patlayacak gibi oluyor gazla birlikte aşırı ishal oluyorum bunun bebeğe bir zararı var mıdır internette baktım hormon değişikliğinden oluyormuş hastaneye salı günü randevum var o zamana kadar size sormak istedim yasayan vardır diye nolur yardımcı olun