Rabiacengiz 17+0 dayız annişkolar fakat bugün karnımda garip bir hareketlilik var sizce normal mi yaşayanlarınız var mı??
buseyusuf27 Rabiacengiz normal cnm ama sbh kalktıgından aksam yatana kdr 20 hareketini takıp et ozman anlarsın anormal bısey oldugunu doktora gdersn
HtcGB İlk hissedişlerinse normal…😊Kimi kelebek kanat çırptı diyor kimi ise içimde bir şey kaymış gibi diyor.🎈Ben de 17 de hissettim ama cahilliğimden anlamadım millete sorunca bebeğimi hissettiğimi öğrendim.🙈