Esra-kskn RukiyeFatihErdoan canım ben güneye nehir hanıma gittim doktor iyiydi ama hastane çok kötüydü enfeksiyon kapmadan çıkmak imkansız gibi avicenna ya geçtim memnunum şimdi RukiyeFatihErdoan
Sisi RukiyeFatihErdoan ben songul hanima gidiyorum cokta memnunum canim hem hastanede cok uygun fiyati. Ayrica orada dogurupda memnun kalan 2 kisiyide taniyorum. Bir sorun goremedim ben benimde ilk dogumum olcak Allah nasip ederse
RukiyeFatihErdoan Tgbabsra avicenna yı duydum belki değiştirebilirim. Hangi doktoru önerirsiniz peki?
Aklima Tgbabsra avicenna muayene ücreti ve doğum ücreti nedir acaba birde yoğum bakom ünitesi var mı bende esenlerde oturuyorum ama bağcılar hospitaliste gidiyorum belki oraya transfer olurum
RukiyeFatihErdoan Ademesengul ne gibi duyduklarınız mesela biz cok fazla arastırma şansımz olmadı biraz da yakın olsun istedik bi öneri üzerine gidiyoruz orayada
RukiyeFatihErdoan Esra-kskn aynen bende nehir hanıma gidiyorm memnunum da ama hastane küçük bide ilk doğumum ister istemez titiz olunyor bu konularda. Avicennada kime gidiyosunuz orası iyimiymiş
Esra-kskn RukiyeFatihErdoan ayfer hanıma gidiyorum canım hastane çok temiz güzel ben yarın gene gidicem benim doğumuma az kaldı yeni taşındım buraya mecburi doktor değiştirmek zorunda kaldım ama baya güleryüzlü ilgili bi bayan bide beklentilerini dinliyor yani yarın gidip geldikden sonra yaZarım gene buraya ama herkesin önerisiyle gittim kimseden kötğ bişeyde duymadım
RukiyeFatihErdoan Aklima bende esenlerdeyim Avicennaya bende gitmeyi düşünyorum begenirsem devam ederim
Tgbabsra Aklima yoğun bakımı varmı yok mu bilmiyorum ama muayne SSK 70 tl ama doktoru iyi benim teyzeler orada dogurdu
RukiyeFatihErdoan RukiyeFatihErdoan siz güney hastanesi songul hanım içinmi sölediniz ben avicennada sanıyorum doktoru şimdi arastırınca farkettim . Benim gittiğim doktorum dan yana sıkıntı yok da hastanenin kalitesini begenmedim yoksa doktormdan nehir hanımdan memnunum
aysearslancan RukiyeFatihErdoan merhaba bende o doktora gıtmeyı duaunuyorum memnun kaldınızmı dogum ücretlerı nedir acaba
HilalCetinDemirta Ben avicenna sercin Ordu hanıma gidiyorum çokta memnunum dpgum odaları falan çok güzel 70tl muayene ücreti 2. Sezeryanım olucağı için 1500 tl Doğum
RukiyeFatihErdoan Esra-kskn Hayırsıyla kucagınıza alırsınz insallah tamam yazmak isterseniz yazarsınız 🙂
Aklima Tgbabsra tşk ederim bende hastanemi değiştirebilirim birkaç kişi orayı tavsiye edince birde ilk doğum olunca korkuda oluyor hali ile