Yesim52_ Sütünüz gelmese dahi bi kaç güne süt iner.Ancak emzirmeli ve memeyi uyarmanız gerekir.
İlk süt pompa ile sağılacak bir süt değildir.Kolostrum kotu kıvamlıdır.Elle sağım yapmanız gerekir.
Benim normal doğumlarım dışında sezaryenimde de hemen süt gelmişti.Zaten damla damla gelecek bebeğin midesi kiraz kadar oluyor.Sık doyup acıkıyorlar.Gak guk emziriyorsun yani.
Emdikçe süt iniyor artıyor.
Ayrıca doğumdan sonra duş alınca sıcak suyla sütün inişi rahatlıyor.Çünkü oksitosin ve prolaktin hormonu çoğalıp rahatlıyor.
Kafan rahat olacak kesinlikle önemli konu bu.
Bir de emzirme tekniklerine şimdiden araştırın.Fotoğraflara videolara bakın.Alternatif beslenme yöntemlerine bakın öğrenin.Sonra anne bilmezse,doğru desteği de alamazsa hemşireler gak diye bebeğin ağzına biberonu dayıyor. Genelde hemşireler doğumdan sonra odaya gelip “memeyi aç,sık,süt geldi mi,bebenin başını memeye lök diye daya.Emdiyse hadi bye bye yeni anne.Emmediyse mama alın gelin” o kadar doğumdan sonra hiç görmedim ki “şöyle emzirebilirsiniz,böyle deneyebilirsiniz” diyeni.
3-5 gün sonra sütü tam anlamıyla inmiş ve evine gelmiş yeni anne bir de meme reddiyle uğraşabiliyor.Çok örneklerini gördüm.