maggie Bugün detaylıya girdim doktor baktı 20+2 deyiz bir sorun görünmüyor ama 1 ay sonra yine gel dedi🙄 normali 2 hafta değil miydi?
maggie Detaylı ultrason için 1 ay sonra yine gel dedi normal kontrol için değil Ayseannesi Tortilla Mervemelih zeyzey95 birannebirfurki
maggie Barkoddg işte bana da 20.dediler o yüzden 20 de gittim ama bu dedi ki 22 de yapılmalı şimdi baktı bir sorun yok sağlıklı görünüyor ama 1 ay sonra yine gel dedi
zeyzey95 maggie 18-24 arası yapılabilir detaylı ultrason en ideal 21-22 arasıdır ama 20 de kötü bir hafta değil yani ikinci kez yapılmayı gerektiren bi durum olmaz eğer bi sorun yoksa
Simgedemirbas maggie ben kendi doktoruma gitmedim detaylı ultrason için. Yüzünü göstermedi bana da 1 ay sonra gel yüzünü görememiştik dersiniz dedi. Seninde öyleyse belki tekrar bakmak istemiştir🤗
Hanifeanli maggie bnde yaptırdım 1 ay snra cagırıyolar zaten doktor gerekli acıklamyı size yapmıs olmalı 😊
Meryempalabyk maggie bendede detaylıda kolunu cenesini ve gözlerini göremedi o yüzden bayramdan sonra tekrar gel dedi yani 3 hafta sonra demişti :)
maggie Tortilla tekrar tekrar sordum bir şey mi gördünüz o yüzden mi tekrar çağırıyorsunuz dedim o da bir şey görsem 1 ay sonra değil 2-3 gün sonra gel derim dedi
Tortilla maggie genelde bıyerıni goremeyınce tekrar cagırırlar oda bı hafta sonra en fazla. Neden cagırdıkı bende anlamadm🙄