KM_mert Kızlar 30. haftadan beri beri bebeğim baş asağı pozisyondaydı bende anlıyodum basının asagıda oldugunuda 34+2 deyiz dün değişti pozisyonu anlıyorum hareketlerinden duruşundan hıckırıgından felan tekrar bas asagı pozisyon alır mıki bu haftadan sonra
elifhd KM_mert benimki 35 te dönmüştü doktorumda 37 ye kadar değişiebilir sürekli demişti 37 den sonra zormuş büyüdüğü için ama son haftada bile dönebiliyormuş
KM_mert elifhd hmm bende seviniyodum ne güzel erkenden pozisyon almıs annesini cok bekletmicek kuzucum vaktiyle gelir diye böyle olunca bi moral bozukluğu yaşadım da tekrar alır inşallah pozisyonunu sağlıkla gelir