Poyrazefenin_annesiii Kizlar 30 haftaligim iki gündür elim ayağım titriyor kalbim hızlı çarpıyor ayağa kalksam bayılacak gibi bı his var içimde. Sizlerde de böyle olan var mı neden oluyor acaba
Busbus54 Poyrazefenin_annesiii tansiyon düşüyor ondan oyle oluyor tansiyonunuuzu ölçün bende aynı durumdayım hayırlısıyla doğsunlar inşallah
Alisa_ Poyrazefenin_annesiii Bende de oluyo 1-2 gunde bir bayilacak gibi oluyorum( Ama bayilmiyorum.. benim gecen ay kanim az cikmisti belki ondandir diye dusunuyorum, tansiyondan da olabilir(
buseyusuf27 Poyrazefenin_annesiii benım oyle olunca genelde kusuyorum 🙈🙄 yada bır ılac kullnıyorsanız yan etkı yapıyordur ona dıkkat edın
Poyrazefenin_annesiii Busbus54 teşekkür ederim cnim. Valla hayırlısı ile bir doğsalar Bask bir şey istemiyorum. Gece uykularım bile kalmadı artık
Poyrazefenin_annesiii Alisa_ ayağa kalksam bayilacam eminim rengim bembeyaz oldu eşim var yanımda Allah’tan
Busbus54 Poyrazefenin_annesiii aminn inşallah yalnız kalmamaya bak yanında biri olsun her zaman canım
Alisa_ Poyrazefenin_annesiii Ben de gecen aynen boyle bi post acmistim yalnizdim diye evde korkmustum bayilirsam kimsenin haberi olmaz diye.. Tansiyonunu olctur mutlaka bence ondandir.. Allahtan yalniz degilsin.. İnsan korkuyo yalniz olunca
buseyusuf27 Poyrazefenin_annesiii hmm ozman yanında tansıyon aletı bulundur canım arada ölç öyle bısey olursa ayaklarını dık yukarı uzan bırden kalkma kalkcagın yerden falan
Poyrazefenin_annesiii Alisa_ halimi gorunce ise gitmedi. Gazeteci 26 saat evde olmuyor. Ama halim çok kötü olduğu için evde kaldı