anne_merve Arkadaşlar hamilelikten öncede sıkıntı daraltı vardı ama hamilelikte daha çok arttı bunalımlarım doktorumda pasiflora içe bilirsin biraz rahatlatır dedi kullanan varmı aceba bilgisi olan yada
Kuzeymasal anne_merve ben kullanmadım ama kullanan bir arkadasım vardı. Bir sıkıntı da yaşamadı. Psikoloji de önemli bir sağlık sorunu. Doktor tamam diyorsa tamamdır. Bebeğin için sende önemlisin🌹
anne_merve Kuzeymasal teşekkür ederim sağlık çok önemli tabiki kendimi çok kötü hissetmesem zaten içmem ama doktorumda önerdi ama bazı yerler hamileler içemez die yazmış tedirgin oldum
Anestezikubra anne_merve hemde nasıl kotu uyuyamıyodum nefes alamıyodum sureklı ağlıyodum ilaçlarla biraz toparladım ama tamda geçmiş degil
anne_merve Anestezikubra bende gündüzleri saat 4 ile 8 arası oluyorum içim daralıyor nefes alamıyorum sürekli bi ağlama o kadar kötü bi durum ki Allah yardımcımız olsun
Anestezikubra anne_merve benimde aksam vakitleri oluyor genelde gündüzleri iyiyim idare edebiliyorum ama uykum geldiğinde uykudan korktugum için dahada artıyor anksiyetem