35+2 haftalık hamileyim bugün sürekli karnım sertleşti yani en azından bi 15 kere falan doktora da dün gitmiştim 5 6 kere olması normal dedi ama bugün fazla oldu sizce napmaliyim ya hastaneye gitmeyi düşünüyorum ama acilde boşu boşuna biseyler falan yaparlar diye korkuyorum 🤔 bu arada çalışıyorum mimarım genelde hep bilgisayarda çizim yapıyorum öyle ayakta da değilim