Star35 Arkadaşlar pıhtılaşma sorunum var doktorum hibor 3500 kullanmamı istedi ama hiç bir yerde yok bu durumu yaşayanlar yardımcı olabilir mi?
MYstryy Star35 bana da clexn verdi eczaci oksapar esdeger dedi doktorsda soledim oksapar ellerinde oldugu icin onu kullaniyroum. Sanirim yeni yeni eczanelerde satiliyor. Pandemi yzuunden hic bir marka yoktu.
Sndserl Star35 ben oksapar bulamamıştım doktorum hibor 5000lik yazmıştı hiboru bulmakta zorluk çekmedik ama şuan oksapar da var her eczanede
Star35 MYstryy ben de bugün kullanmaya başladım doktor illa hibor 3500 lük Gülşah diyor ben de muadilini önerin dedim o da hibor 5000 lik kullan dedi coraspini bıraktırdı 5000 şik olunca
MYstryy Star35 ben oksapar 0.4 kulkaniyorum aspirin kullaniyodum ama kanamalarm var gecmedigi icin kullanmıyorum sadece igne
Star35 Deletedmom320 sadece 3500 olanı yok diğer dozajları var benim doktorum da 3500 lük olanı kullan diyor
Sndserl Star35 bana hibor 5000lik eczacı getirene kadar doktorum 7500luk yazmıştı 3 te ikisini vur demişti size de doktorunuz 5000lik verip öyle yapabilir aslında herhangi bisey demedi mi