Merhaba sevgili anne adayları hikayemi olabildiğince kısa tutmaya çalışacağım bütün sorularınıza açığım ☺️ 39+5 günü ne bu sancı ne bu ağrı hiçbir şeyim yoktu sadece 19.00 civarı kasıklarımda bu ağrı hissettim sanki bebek aşağı birden düşüverecek gibi hissettim daha sonra hemen geçti bu yine bi belirti yoktu dedim yanlış alarm. Ablamla konuştum böyle böyle oldu diye duşa gir yat uyu dedi gerçekse ağrım olurmuş. Öyle yaptım duşa girip 00.00 civarı yattım yatağa ve başladım doğum hikayeleri okumaya 😁 son zamanlar yaptığım tek şey hikayeleri okuyup ben ne zaman doğuracağım diye düşünmekti. Bi anda blup diye bi ses geldi suyum gelmeye başladı tutamıyordum asla evde de yalnızdım hemen eşimi aradım eve gel diye geldi duşa girdim tekrar son kontrolleri yapıp çıktık evden. Herkesi aradım yolda doguna gidiyorum diye hatta eşim ağrın yok nasıl olacak gibi sorular soruyordu. Çok keyifli bi şekilde gittik hastaneye açıklık 1 cm di yatış yapıldı aldılar beni odaya yanımda kimse yoktu uyu dediler daha doğuma çok var. 02.00 civarı sancılarım geldi ve bi anda sıklaştı. Önce 5 dk ya bir geliyordu asla uyuyamadım sürekli gezdik odada saat 5 gibi açıklık kontrolü hala 1 ağrılar çok fazlaydı 9 oldu saat hala 1 cm doktor gelsin baksın dediler ve sezeryan kararı alındı yine de öğlene kadar bekleyecektir öğlen baktılar 12 civarı hiçbir şekilde açıklık olmadı 13.40 da sezeryanla oğlumu kucağıma aldım. Sancı çektiğinden olsa gerek sütüm hemen indi ama göğüs ucum yoktu o yüzden tutamadı. Silikon başlık kullandık ama oda yetersiz kalmış 3. Gün sarılık oldu. Sağarak vermeye başladım şimdi 47 günlük olduk hala sağarak veriyorum. Allah herkese mutlu güzel doğumlar nasip etsin ☺️