Kendi sancımla hastaneye gittim, epidural düşünmüyordum. 12 saat sancımı çektim açıklık 4 cm olunca doktor suni sancı verdi. Sadece 5 dkda deliye döndüm sancıdan. O yüzden o ak epidural istedim. Vurulduktan 10 dk sonra sancılarımı hiçç hissetmedim. Ama ayaklarımı falan hissediyordum. 1 saat suni sancı aldım ama hissetmedim. Sonra 1 saat sonra yani sancılarımı yavaştan hissetmeye başladım doktor geldi açılman tam dedi ve ıkın dedi. Yaklaşık 20 dk ıkındım. Ikınırken epiduralin etkisi geçmişti. Her şeyi hissettim. Bebeğim çıktıktan sonra dikiş atılırken acıya dayanamadım ve beni bayılttılar 😂 uyandığımda yatağımdaydım