monaroza ayy canım inşallah bende evlendikten sonra istediğimiz ay gebe kaldım ama kısmet olmadı ağustos da tekrar düşünüyorum korunmayı bırakacağım işte rabbim inşallah kısmet eder tekrardan gün aşrı mı mantıklı yoksa her gün olsa şans daha çok olmazmı yada sperm kalitesi mi düşer öyle aynen benimde yumurtlama zamanı kasıklarım da ağrı oluyor yani indirdiğim app de tam yumurtlama zamanı oluyor ovülasyon hiç kullanmadım çok şükür adetim hep düzenli benimde