d190516 yamacalimoms 27+2 de 1250 gramdı iki hafta kadar önden gidiyo en son 30+0 da gittim 1870 gram 43 cmdi 🙃
omrasln77 yamacalimoms maşallah 🧿 26 hafta kilosu 1000 kg cıktı önden gidiyodu oglusum 29+5de 1888 kg boyu 41 cıktı 32 haftayla uyumluydu çok şükür sağlığı iyi yavrumun şimdi 33+3 olduk bayramdan sonra kntlrm var bakılım oglusumun durumu nasıl ne zaman. Gelicek
yamacalimoms d190516 benimkide önden gidiyor sanırım çok fazla bişey de yemiyorum abartmadan besleniyorum aslında ama anlamadım bir zararo olur mu ki
Sltn01 yamacalimoms canım senin çok yada az yemek yememle alakası yok her bebeğin kilosu anne rahmine düştüğünde belli olur eğer kilolu olacaksa sen az yesende klolu olur o bebeğe bağlı senlik durum yok
d190516 yamacalimoms bende aynı yiyorum 31+2 haftalığım 7 kilo aldım bu ikinci gebeliğim zararı olmaz da şayet kilolu devam ederse sezeryana dönebilir kendim için konuşuyorum en azından çünkü ilk oğlum 3440 50 cm doğdu omdan fazlası beni zorlayabilir 🤦♀️
yamacalimoms d190516 benim boyumda uzun 1.75 doğurabilir miyim ki zorlar mı böyle giderse zorlar gibi duruyor
d190516 yamacalimoms aslında uzun boylular daha kolay doğurur derler ne kadar doğru bilmiyorum 🤷♀️Ben 163 üm çünkü
yamacalimoms d190516 Valla canım bebek 4.5 5 falan olursa uzun boylu olmamda kar etmez sanmıyorum ben😆
d190516 yamacalimoms yok canım onda cesaret etme zaten 4 ten fazlasını zorlama derim 😂bu arada oğullarımız adaş olucak bizimki de yamaç Tuna ❤️
d190516 yamacalimoms bende pek denk gelmedim ilk oğlumun adı da Aslan göktürk babası koydu bunda da yamaçı ben istedim yamaç Yaman ya da asil diyodum yamaçta karar kıldık tunayı da dedemiz istedi zaten yine çift isim düşünüyodum güzel oldu 😍
yamacalimoms omrasln77 Maşallah canım Allah hayırlı doğum nasip etsin ♥️ normal doğum hakkında ne dedi doktorunuz
omrasln77 yamacalimoms amin inşallah canım 🤲❤️ Bas asagıya dönmüş Bebek normal dogum pozisyonunda henüz dogum için birşey demedi ama bayramdan sonra 36 haftalık olucam bakalım ozaman der belki muayneye gidicem
omrasln77 yamacalimoms kilosu şimdi evet fazla doktorda kafası büyük dedi önden bakalım böyle giderse iri olucak cok iri olursa zaten sezeryan olur hayırlısı olsun inşallah
omrasln77 yamacalimoms bnmkide 2 hafta önde koca kafalı dedi doktorum uzun zaman oldu kntrle gitmeyeli en son 29+5de gittim suan 33+3olucam fark kapandımı bilmiyorum hiç
yamacalimoms Elifdoan doktoruma sordum şekerden dolayı olduğunu dusjnmuyorum dedi ben 1.75 im eşim 1.82 ve yapiliyim bı kadjna göre eşimde yapılı büyük ihtimal genetik dedi bebeğin kafası da önden gidiyor ama genede yaptiracagim nolur nolmaz