NerminBal merhaba canım ben 16+2 yim ilk öğrenimden beri Pendik Medical Park Dr. Şeyma Araz a gidiyorum ve bir kere sıkıntım olmadı şükür her aradığımda ulaştım mesajlarıma dönüş sağlıyor her muayenede pozitif ben sormadan her şeyi söyler ve normal doğum yanlısı benim için en önemlisi hastane temiz her şey yeni tavsiye ederim