Nese_krc Burcuyyy 32.haftadan itibaren 2 haftada 1 çağırdı. 36.haftadan itibaren her hafta gelmemi söyledi ve Nst başladı.
incinurarya Burcuyyy 30. Haftada gittiğimde 36 ya kadar 3 haftada bir görüştük daha sonra haftada bir
fosforlukalem Burcuyyy 32+0 - 35+1 - 37+0 gittim. Bir dahaki kontrol 38+5te. Sancı vs çıkmıyorsa, ağrınız sızınız yoksa normal bence. Tabii çağırmadı diye hareketsizlik, ağrı, su gelmesi gibi durumlarda gitmemezlik yapmamanız lazım
Ebrarela_1963 incinurarya her hafta gidiyorsun ya alttan mı bakıyo her seferinde yoksa ultrasonlamı bakıyo
Burcuyyy fosforlukalem nst ye bir kez girdim acilde bişey çıkmadı bir hafta önce kendi doktorum nst istemedi belimde kasığımda çok ağrım karnımın içinde kraplar var bir de bebek zorlasam çıkacakmış gibi bunlar normal şeylermi
DilanDag Burcuyyy 30a girerken gittim 32 de tekrar çağırdı iki haftada bir gelceksin artık dedi 32 de nts baslicak bakalımm
Bktbll Burcuyyy 37+3 üm 34 ten beri her hafta gidiyorum ama artık haftada iki gelmem gerektiğini söyledi
fosforlukalem Burcuyyy bu şikayetlerinizi biliyor ve kontrole çağırmıyorsa cidden sıkıntılı bi doktor 🙄
kedilervekaranfil Burcuyyy 30. haftaya kadar ayda bir, daha sonra üç haftada bir, 35’ten sonra haftada bir çağırdı. Açılma, erken Doğum riski gibi bir sorunumuz yoktu rutin kontrollerdi hepsi. Haftada bir gitmeye başlayınca nstler başladı.
KubraTasdemir Burcuyyy bende en son 29. Haftada gittim 34. Haftada gel dedi ban da cok uzunmuş gibi geldi. İnsan 30. Haftadan sonra ufacık bi seyde bile strese giriyor sürekli kontrol edinmek istiyor. Bugün 31 haftayı doldurduk 34 de gidicez bakalm sonra ne kadarda bir cagıracak