Bir ay önce benimde önce karnımda kızarıklıklsr çıktj sonra bacaklarıma yayıldı ama seninkinden baya fazlaydı doktoruma gösterdim bişey alerji yapmış dedi yediğin içtiğin yada ilaçların bile yapmış olabilir dedi. Bir kremle alerji hapı verdi. Kendi kullandığım ilaçları bıraktırdı geçene kadar 15 günde falan anca geçti. Geçince tekrar ilaçlarıma başladım. İki gündür yine kızarmaya başladı bacaklarımdan gitgide çoğalıyo yine napsam bende bilemedim