Bubengebelik Tetanoz aşısı 20. Hafta mı yoksa 20 haftalık iken mi yapılıyor yani 19+.. günlerinde mi yoksa 20+… günlerinde mi aşı yaptırdınız?
HilalG Bubengebelik 20 haftada birini 24 haftada birini Vuruldum ben😊 yani 20+ da 24+ da ama fark etmiyor çok da
buseyusuf27 Bubengebelik bende 20 haftalık olcagın gun hafta sonuna denk geldıgı ıcın 2 gün önce vuruldum sımdı ıkıncı dozunu 24 hafta ıken vurulacagım
Zeyno25-bykl Mom092 ben vurulduğumda üç dört gün kolumu oynatamidim hatta ağladım ağrısından yani bünyeye göre heralde kimi çok hafif geçiriyor acısını ben 18+6 haftamda vuruldum
Mom092 Zeyno25-bykl ya ben igneden cok korkuyorum okulda bile asi vurundugumda duser bayilirdim😂 kan vermeye bile yeni yeni alıştım tetanozu cok dusunuyorum vallaa hemen tansiyonum dusuyo benm