Merveyyyl
benim 22. Haftaya kadar sürdü 3 pıhtı düşürdüm plasenta yerleşirken olmuş olmalı dedi doktorum, içimde balon patlattılar dedim herhalde 3 aylık reglmi birden olmuştum 🤷🏻♀️ Bebekte çok şükür bir durum oluşmadı zaten doktorların yapacağı hiçbirşey yok progestan vermek dışında. Bu bebeğin bu dünyada yaşayacağı gün yiyeceği ekmek varsa gelir dediler şuan 36 yım çok şükür 🙏🏻