Kbra_ Kızlar 4. Ayıma kadar mide bulantısı çekmiştim ve ne zaman 6.ayıma girdim 2 haftadır aran aran ögürüyorum kusma yok sadece bulantı sizde de olurmu neyden kaynaklanıyor😏 saçlanmasıyla alakası olabilir mi?
Deletedmom206 Kbra_ canim benimde öyle 7 ci ayımdayım ara ara bendede var ve ben kusuyorum neyden kaynaklandıgını bilmiyorum ama banada oluyor Annemde saçlandigi içinn olabilir diyor
Kbra_ Deletedmom206 ya o zaman normal demek ki büyüdükçe midede yukarı çıktığı için de olabilir dediler