Sulemsi10 Ben kronik astım hastasıyım. Dolayısıyla da bebeğim risk altında. Doktor nemi ayarlaman lazım ve çok sıcak olmaması lazım dedi içerinin. Martta doğum yaptım. İçerisi hep 25 derece tuttum kışın. Bebeğimi kat kat giydirmedim. Nem de 50 tutmaya çalıştım. Önemli olan bebeğin yattığı odanın her gün havalanması. Bebeği başka odaya taşıyıp her gün havalandırdım ve süpürdüm odayı.